Ida Falk siger:
9 mar 2012 | 22:18:19
Hej
Jeg syntes måske også det var en god ide om du fik arbejdet med dine egne problemtatikker. I mine øjne kan man nemlig ikke ændre andre kun sig selv.
Vil du til at forsøge at ændre andres adfærd overfor dig, må du derfor i mine øjne enten ud i en slags manipuleren, der sjældent kommer noget godt ud af, fordi du da ikke kommer fra en ægte uselvisk og kærligt sted, eller også kan du vælge at se dig selv i øjnene og arbejde med dine egne føelelser. Dette kan så føre til en ændring af dig ,hvilket igen kan føre til at omgivelserne ( herunder din kæreste ) ændrer adfærd overfor dig.
Hvis du forsøger at manipulere andre, kommer du fra et egoistisk ønske om kontrol. Ægte oprigtig kærlighed hander om at give af sig selv. If you love somebody - set them free - if she come back she is yours if she does not, it never was.
Det er rigtigt svært at være ulykkeligt foreelsket og kan give en følelse af desperation og panik og avle en altoverskyggende følelsse af at måtte have den udkårne koste hvad det koste vil. Men ønsker du at tiltrække en kæreste af frivillighedens og kærlighedens vej, starter det med dig selv.
Det kræver at du både har mod og vilje til at se på dine styrker og svagheder. Dertil kan terapi hjælpe dig. Om du ender med at tiltrække din kæreste gen er dog svært at sge noget om, for hvorfor I gik fra hinanden ved jeg intet om...
Undersøg sitet her og se om du falder over en terapeut der syntes rigtig for dig.
Du er natuuligvis velkommen til at kontakte mig ..
Held og lykke
Kærlig hilse
Ida