Dorte Windfeld siger:
17 nov 2011 | 13:43:58
Kære MindfullBudda
Jeg forstår dit dilemma. Konflikten mellem frihed og kærlighed! Du er ikke alene. Rigtig mange mennesker kæmper med denne konflikt, hvis det kan være dig en lille trøst.
Når det så er sagt, så forestiler jeg mig, at det netop er denne følelse af, at din frihed bliver indskrænket i et parforhold, der stjæler din kraft og glæde. Jeg læser også, at du stadig elsker din kæreste og er interesseret i at forholdet udvikler sig positivt, hvilket jo kan være, en vigtig motivationsfaktor i processen.
Der er flere ting at tage fat på og jeg er sikker på at det ville være værdifuldt for dig at indgå i et forløb. Jeg forestiller mig at du kunne have glæde af, at arbejde med din fortid og tidligere relationer, samt helt konkrete indsigter og værktøjer til at tage fat på nutiden så du kan finde tilbage til energien og kraften i dig selv.
Du skal være meget velkommen, til enten at booke en tid i min kalender, eller booke en gratis pree-session hos mig, så vi kan tale om hvordan et evt forløb kunne se ud, hvis du er interesseret.
De bedste hilsner Dorte