Dorte Windfeld siger:
7 sep 2011 | 15:30:49
Kære HHo
Det du beskriver der lyder velkendt og helt normalt. For mange af os gælder det at vi i løbet af vores liv oplever en slags personlig krise. Det kan være i forbindelse med forskellige stadier i vores liv.
En del mennesker oplever det jeg tror du står i lige nu. Et sted i livet, hvor alt det ydre er på plads. Den første halvdel af vores liv bruger vi ofte til at få styr på rammerne. Bolig, uddannelse, job, stifte familie osv. Alt det udenfor os selv.
Og så kommer der et tidspunkt hvor vi pludselig kan føle os sådan en slags "mellemfornøjet"
Det vil sige som du selv udtrykker det " At du ikke føler dig glad, selvom du har det perfekte liv"
Måske er du nået til det sted i livet, hvor alt det ydre er på plads og du nu får mulighed for at mærke dig selv, tænke over livets store spørgsmål og måske tumle med et af de absolut mest stillede spørgsmål overhovedet i Danmark for tiden, nemlig "Hvad vil jeg egentlig med mit liv"
En slags selvransagelse. Ikke at det på nogen måde betyder, at du ikke er hvor du skal være i livet, men et dybereliggende behov for at finde meningen med det hele.....Måske genkender du noget af det jeg skriver?
Så mit umiddelbare bud er at, det er helt som det skal være. Du skal blot lytte til dit indre og jeg tror bestemt du ville have glæde af at arbejde med hvad det handler om sammen med en coach/terapeut. Da jeg jo ikke kender din historie, er det naturligvis vurderet udfra det jeg læser.
Jeg håber du finder en vej. Du er naturligvis velkommen til at kontakte mig på 26737753
Du kan evt benytte dig af tilbuddet, om en gratis 15 min Pree-session.
De bedste hilsner Dorte