7600 siger:
24 maj 2011 | 13:39:16
Hej jeg er en kvinde på 34 år, jeg har aldrig haft det godt nærmest i hele min opvækst og indtil nu.
Jeg har oplevet blandet andet, seksual overgreb af forskellige 5 mænd + af min egen far, men jeg tror faktisk han gjorde det fordi han troede måske at det var min mor der lagte i seng ved siden af ham, mens han sover og påvirket af alkohol, men det kunne jeg aldrig lide den oplevelse jeg fik der fordi der fik jeg chock som om jeg blev frøses til.
Også mine forældre de var jo alkoholiker, som de havde svigte mig tit. Min mor prøvet altid begår selvmord foran min øjner, mens hun var fuld, og hun fik tit tæske af min bror foran mine øjner min bror som der lider af epilepsi, måske fordi hun var tit fuld. Også rejster jeg som ganske lille for jeg skal i skole og bor på kostkolen, hvor jeg var meget "ensom" uden at have familie.
Også mødt jeg min tidligere kæreste, som jeg har børn med, der var heller ikke noget lykkelig forhold, for jeg fik tæske også var han tit utro med andre kvinder ved siden af.
Så mødt jeg den mand jeg elsker meget højt men jeg var altid jaloux næsten uden grund, også blev jeg voldelig over for ham, for jeg var jaloux, også nu forlader han mig, som jeg bliver rigtigt rigtigt meget ked af, for jeg mister ham på grund af min adfærd som han ikke kan klar mere.
Gad vide hvad det der er galt med mig, og hvem kan hjælper mig for det ? For jeg vil ellers meget bryder ud af den onde cirkel.
Hilsen 7600