• Online booking af psykolog, terapeut og coach
  • Få straks kontakt og mød i konsultationen indenfor få
    dage eller online fra din computer i løbet af få minutter
  • Ring døgnet rundt på 7877 2153
Live chat Support
Opret bruger

Hvad mon jeg fejler og hvem kan hjælpe mig ?

Gratis Pre-Session

Få en GRATIS Pre-Session hos nedenstående ledige terapeuter/coaches.

thumbs up
thumbs down
0
Flag as spam
7600 siger:
24 maj 2011 | 13:39:16
Hej jeg er en kvinde på 34 år, jeg har aldrig haft det godt nærmest i hele min opvækst og indtil nu.

Jeg har oplevet blandet andet, seksual overgreb af forskellige 5 mænd + af min egen far, men jeg tror faktisk han gjorde det fordi han troede måske at det var min mor der lagte i seng ved siden af ham, mens han sover og påvirket af alkohol, men det kunne jeg aldrig lide den oplevelse jeg fik der fordi der fik jeg chock som om jeg blev frøses til.
Også mine forældre de var jo alkoholiker, som de havde svigte mig tit. Min mor prøvet altid begår selvmord foran min øjner, mens hun var fuld, og hun fik tit tæske af min bror foran mine øjner min bror som der lider af epilepsi, måske fordi hun var tit fuld. Også rejster jeg som ganske lille for jeg skal i skole og bor på kostkolen, hvor jeg var meget "ensom" uden at have familie.
Også mødt jeg min tidligere kæreste, som jeg har børn med, der var heller ikke noget lykkelig forhold, for jeg fik tæske også var han tit utro med andre kvinder ved siden af.
Så mødt jeg den mand jeg elsker meget højt men jeg var altid jaloux næsten uden grund, også blev jeg voldelig over for ham, for jeg var jaloux, også nu forlader han mig, som jeg bliver rigtigt rigtigt meget ked af, for jeg mister ham på grund af min adfærd som han ikke kan klar mere.

Gad vide hvad det der er galt med mig, og hvem kan hjælper mig for det ? For jeg vil ellers meget bryder ud af den onde cirkel.

Hilsen 7600

thumbs up
thumbs down
0
Bertz siger:
15 jul 2011 | 15:35:56
Hej 7600
Du har godt nok været meget igennem og kan godt forstå du aldrig har haft det godt. Jeg læser at du har været udsat for ekstrem omsorgssvigt, det vil sige du har ikke fået kærlighed eller omsorg nok. Jeg kan også godt forstå du er jaloux når du har haft sådan en opvækst og også pga din tidligere mand var dig utro. Hvordan skal du så kunne stole på mennesker når de ikke har gjort dig noget godt gennem dit liv. Jeg er meget sikker på at du burde få talt med en psykolog, så du kan komme af med den fustration der er i dig og får lært at ikke alle mennesker er onde. Når du ikke har fået omsorg nok af din familie, så må du til tider også føle dig meget ked af det, ja faktisk næsten hele tiden. Prøv og se om du kan tage om dig selv og trøste det lille barn inde i dig som aldrig fik den trøst det skulle have.
Jeg håber virkelig for dig at du kommer i gode hænder.

Mange tanker Bertz.
Hjem » Diagnosticering » Hvad mon jeg fejler og hvem kan hjælpe mig ? » Hvad mon jeg fejler og hvem kan hjælpe mig ?