Deanna Flade siger:
7 apr 2011 | 17:41:58
Hej kære Marie
Føler med dig og forstår.
Hvis du er klar til og har lyst til et andet liv og en ny identitet, så har du brug for støtte, til at komme hjem i dig, i din krop, være nærværende der, uanset hvad din historie er, hvordan du har haft det og hvad din familie eller andre siger, for det er blot med til at begrænse og fastholde dig selv i en negativ spiral.
Du er velkommen til en gratis prøvesession, hvis du har lyst til at arbejde med at komme hjem i dig, med enkelthed og ud fra hvad der opleves i dig i nuet. Hvad der er sket dig i livet, kan vi intet stille op med, men du kan lære at forholde dig til oplevelserne i nuet, på en mere fri måde, så du ikke længere behøver flygte væk fra dig selv ( som i øvrigt er en helt unik og fantastisk ung pige, på vej til at blive kvinde :-).
Helt naturligt, så har vi mennesker forsvarsmekanismer, hvor vi forsvinder væk fra kroppen, når det bliver for svært at være i livet, oplevelser som gør ondt. Nogle af flugtmekanismerne er bla. at vi forsvinder op i følelser og tanker, laver historier eller flygter, via fysisk handling, feks opkastning, overspisning, underspisning og jeg kunne blive ved................
jeg kan og ønsker af hele mit hjerte, at støtte dig, så du ikke længere behøver flygte væk fra dig selv, men derimod, bliver bedre og bedre til at møde det som opstår i dig, så du kan blive glad for livet, dig selv og leve for fuld skrue :-)
Mange kærlige forårshilsener
Deanna, som selv tidligere i livet, var en stor flugt fra mig selv :-) så jeg kender mekanismerne