• Online booking af psykolog, terapeut og coach
  • Få straks kontakt og mød i konsultationen indenfor få
    dage eller online fra din computer i løbet af få minutter
  • Ring døgnet rundt på 7877 2153
Live chat Support
Opret bruger

hjælp hjælp hjælp...

Gratis Pre-Session

Få en GRATIS Pre-Session hos nedenstående ledige terapeuter/coaches.

thumbs up
thumbs down
0
Flag as spam
Deanna Flade siger:
7 apr 2011 | 17:41:58
Hej kære Marie

Føler med dig og forstår.

Hvis du er klar til og har lyst til et andet liv og en ny identitet, så har du brug for støtte, til at komme hjem i dig, i din krop, være nærværende der, uanset hvad din historie er, hvordan du har haft det og hvad din familie eller andre siger, for det er blot med til at begrænse og fastholde dig selv i en negativ spiral.

Du er velkommen til en gratis prøvesession, hvis du har lyst til at arbejde med at komme hjem i dig, med enkelthed og ud fra hvad der opleves i dig i nuet. Hvad der er sket dig i livet, kan vi intet stille op med, men du kan lære at forholde dig til oplevelserne i nuet, på en mere fri måde, så du ikke længere behøver flygte væk fra dig selv ( som i øvrigt er en helt unik og fantastisk ung pige, på vej til at blive kvinde :-).

Helt naturligt, så har vi mennesker forsvarsmekanismer, hvor vi forsvinder væk fra kroppen, når det bliver for svært at være i livet, oplevelser som gør ondt. Nogle af flugtmekanismerne er bla. at vi forsvinder op i følelser og tanker, laver historier eller flygter, via fysisk handling, feks opkastning, overspisning, underspisning og jeg kunne blive ved................

jeg kan og ønsker af hele mit hjerte, at støtte dig, så du ikke længere behøver flygte væk fra dig selv, men derimod, bliver bedre og bedre til at møde det som opstår i dig, så du kan blive glad for livet, dig selv og leve for fuld skrue :-)

Mange kærlige forårshilsener
Deanna, som selv tidligere i livet, var en stor flugt fra mig selv :-) så jeg kender mekanismerne

thumbs up
thumbs down
0
Henriete Thomsen siger:
8 apr 2011 | 10:27:30
Kære Marie
Håber du søger hjælp igen, da det jo ikke er godt at gå gennem livet med dine udfordringer.
Jeg har også god erfaring med at hjælpe mennesker med psykiske sygdomme og depressioner og kan kombinere terapi med healing, som jeg tror vil hjælpe dig,
du kan ringe eller skrive til mig, også hvis du vil have en snak :o)

held og lykke

Kærlig hilsen Henriete Thomsen,
hjælper mennesker fra Livskrise til Livsglæde!

thumbs up
thumbs down
0
Flag as spam
Diana Lindegaard siger:
9 apr 2011 | 10:51:54
Søde Marie,

Det allerbedste råd du kan få lige nu er, at du skal søge hjælp - og det er jo faktisk også det, du gør ved at skrive her på siden.

Jeg tror nærmere, at du har brug for en psykolog end en coach, da du skriver, at du har en spiseforstyrrelse ind over din problemstilling iøvrigt.

Vigtigst af alt er, at du giver dig selv lov til at få hjælp. Jeg er sikker på, at din familie hellere ser dig få det bedre end at du går helt ned med flaget. Den modgang, du oplever nu, vil blive din styrke senere, når du får det bedre - og du kan godt få det bedre, hvis du får hjælp og arbejder med det. Det kan du roligt tro på.

Mon ikke du kan blive henvist til psykolog af din læge? Du er 17 år og skal ikke nødvendigvis involvere din familie i, hvordan du tackler dine problemer. Din læge er der for at hjælpe dig. Hvis ikke du har tillid til din læge, skal du skifte læge. Det er vigtigt, at du har en god læge, som er indstillet på at hjælpe dig.

Glem alt om, hvad andre tænker - lige nu skal du tænke på dig selv og hjælpe dig selv ved at søge professionel hjælp. Det er det eneste, du skal fokusere på.

Jeg ønsker dig god bedring - tro på det
Kærlig hilsen
Diana Lindegaard

thumbs up
thumbs down
0
Laila Ipsen siger:
9 apr 2011 | 20:38:15
Hej Marie

Bedste råd jeg kan give dig som erfaren psykolog er at du skal tilknyttes psykiatrien. Du har både brug for hjælpe fra psykiater og psykolog. Psykiatrien er der hvor de har størst erfaring med at hjælpe personer der har det som du har det.

Jeg er helt enig med Diana: Gå til din egen læge eller henvend dig direkte på psykiatrisk skadestue. Jeg vil anbefale dig at finde en i din familie eller i din nære vennekreds som du kan fortælle hvordan du har det - også at du har meget svært ved at sige hvordan du har det fordi du er bange for at skuffe dem. Jeg tænker at det ville være godt hvis der var nogen du har tillid til som kan hjælpe dig med at komme til læge og tage samtalen med lægen og/eller i samtalerne med psykiatrien.

Jeg ønsker dig al mulig medvind og håber du kan finde den nødvendige støtte og opbakning til at komme videre og få den behandling du har brug for!!

Med venlig hilsen

Laila Ipsen
psykolog
Hjem » Diagnosticering » hjælp hjælp hjælp... » hjælp hjælp hjælp...