• Online booking af psykolog, terapeut og coach
  • Få straks kontakt og mød i konsultationen indenfor få
    dage eller online fra din computer i løbet af få minutter
  • Ring døgnet rundt på 7877 2153
Live chat Support
Opret bruger

Coach til træning og sund livsstil

Gratis Pre-Session

Få en GRATIS Pre-Session hos nedenstående ledige terapeuter/coaches.

thumbs up
thumbs down
0
Flag as spam
AKVilladsen siger:
4 apr 2011 | 17:30:18
Hej med jer allesammen

Jeg ved ikke om det er på den rette side at henvende sig angående en coach til træning og sund livsstil, men nu prøver jeg alligevel.
Gennem lang tid har jeg forsøgt at ændre mine dårlige vaner til gode og forsøgt at holde den sunde linje.
Min livsstil er sundere end før, ingen tvivl om det, men jeg har svært ved at holde det ved lige og jeg falder til for fristelser.
Sommetider har jeg også meget svært ved at få sparket mig selv igang med træning, men jeg har det skønt bagefter!!!

Jeg er på jagt efter én som måske kan give mig noget mentalt back-up på min ønskede livsstil. Jeg har tabt mig en del og er bange for at falde tilbage i de samme dårlige vaner.

kram Anne Kathrine

thumbs up
thumbs down
0
Deanna Flade siger:
4 apr 2011 | 23:07:58
Hej Kathrine.

Ja, hvo intet vove - intet vinde. Første step er at række ud :-)

Jeg forstår og kender din udfordring.

Den måde, som jeg kan tilbyde at støtte dig er, at inspirere dig til, en fundamental NY og anderledes måde, at være i kontakt med dig selv på, forankret i kroppen, helt uden forsøg, på at ændre tanker og følelser.

Roden til, IKKE at kunne holde, hvad du gerne vil, er, at du, som alle andre mennesker, har ubevidste flugtmekanismer i nervesystemet, som gør, at så snart der er en form for ubehag i kroppen, vupti, helt uden at du opdager det, vil du straks søge VÆK fra ubehaget og hen til nydelse, via fristelser, for at undgå at mærke. Jeg støtter dig i, en ny måde at mærke og være tilstede i kroppen på, så du ikke længere styres af ubevidste flugtmekanismer.
Jeg inspirerer dig også til ikke mere at skulle piske dig selv, men nærmere, at du dybt indefra og i afspændt tilstand, naturligt, får lyst til uden "pisk" at gøre dejlige ting for dig.
Du er velkommen og det vil være en gave, at støtte dig til at leve den sunde, vedholdende og glade linie, i kærlighed til dig selv og din krop

Mange muntre forårshilsener og knus
Deanna

thumbs up
thumbs down
0
Flag as spam
Diana Lindegaard siger:
7 apr 2011 | 10:02:42
Kære Anne Kathrine,

Du er bestemt på rette spor. Sejt at du allerede har tabt dig en del og at din livsstil er sundere end før. En coach vil netop hjælpe dig med at sætte klare mål og støtte, motivere og udfordre dig, så du også når de mål, du sætter dig.

Jeg har en god og effektiv model til dette arbejde, og du ringer bare på 22 19 10 32, hvis du gerne vil høre mere.

Dit problem deler du med mange andre, det er ganske normalt og selvfølgelig er det vigtigt at du bevarer din motivation intakt.

Venlige hilsner
Diana Lindegaard
Hjem » Coaching » Coach til træning og sund livsstil » Coach til træning og sund livsstil