• Online booking af psykolog, terapeut og coach
  • Få straks kontakt og mød i konsultationen indenfor få
    dage eller online fra din computer i løbet af få minutter
  • Ring døgnet rundt på 7877 2153
Live chat Support
Opret bruger

borderline/dissociativ forstyrrelse

Gratis Pre-Session

Få en GRATIS Pre-Session hos nedenstående ledige terapeuter/coaches.

thumbs up
thumbs down
0
Flag as spam
NannaSchultz siger:
24 mar 2011 | 21:39:27
hej jeg er en ung dame på 23- jeg er blevet diagnositeret borderline og depression men jeg har selv en formodning om at det er en dissociativ forstyrrelse.. da jeg lider af rigtig meget apati og hukommelsestab.. Jeg er egentlig ikke i tvivl selv.. har oplevet meget traumatisk de sidste to måneder.. længere historie. Men det primære er at jeg er så forvirret og har virkelig brug for proffesionel hjælp. er der noget man selv kan gøre ved denne lidelse..?

thumbs up
thumbs down
0
Laila Ipsen siger:
26 mar 2011 | 18:05:17
Hej Nanna

Ja der er noget du selv kan gøre, men det skal du gøre i samarbejde med en professionel behandler. Jeg vil anbefale dig at tage kontakt til en kognitiv psykolog. Denne vil kunne hjælpe dig i din proces mod at få det bedre. Det kan være man skal finde nogle forløb indenfor psykiatrien.

Jeg vil gerne hjælpe dig med at få lidt overblik over din situation og få dig hen til den behandling som er bedst for dig!! Du kan kontakte mig på telefon 53 57 36 15 eller på mail: mail@psykologvanlose.dk. Hvis du vil tjekke mig lidt ud før du tager kontakt til mig så inviterer jeg dig til at gå ind på min hjemmeside som har adressen www.psykologvanlose.dk.

Bedste hilsner

Laila Ipsen
Hjem » Diagnosticering » borderline/dissociativ forstyrrelse » borderline/dissociativ forstyrrelse