Gratis Pre-Session
Få en GRATIS Pre-Session hos nedenstående ledige terapeuter/coaches.
| |

|
Karina_Andersen siger:
14 mar 2011 | 16:35:56
For 3 år siden fik jeg min første søn. Inden fødslen havde der ikke været nogle komplikationer, men fødslen var en meget ubehagelig oplevelse. Jeg forsøgte først at føde naturligt. Det gik ikke. Jeg måtte have akut kejsersnit. Blev lagt i narkose og fødte. Jeg var meget ked af det. Jeg ville gerne have født naturligt. Jeg følte ingen kærlighed til mit barn i de første par uger. Jeg sov jo bare mens fødslen stod på. Jeg blev til tider meget depressiv og havde svært ved at klare de daglige opgaver. Jeg blev til sur på min søn. Jeg orkede ikke hans konstante skrigeri. Jeg kom igennem det og har det godt idag. Vi venter nu vores andet barn og jeg er bange for at det samme skal ske igen. Jeg frygter fødslen og er bange for at min frygt kan skabe fysiske komplikationer inden fødslen. Jeg vil gerne slippe af med min frygt. Jeg ville ikke kunne klare at skulle det samme igennem igen. Karina
|
|
|
|
| |

|
Laila Ipsen siger:
14 mar 2011 | 18:34:38
Hej Karina Det er vigtigt at du får forholdt dig til det som foregik i dig i forbindelse med fødslen at din første søn og tiden efter. Derudover er det vigtigt at du får hjælp til at forholde dig til den frygt du står med lige nu! Jeg vil anbefale en professionel behandling hos en psykolog og helst en som praktiserer kognitiv terapi idet denne terapiform er dokumenteret som værende den bedste når den sammenlignes med andre terapiformer. Du er naturligvis velkommen til at kontakte mig hvis du skulle være interesseret i et forløb hos mig. Du kan tjekke mig ud på min hjemmeside www.psykologvanlose.dk, du kan sende mig en mail (mail@psykologvanlose.dk) eller ringe til mig (53 57 36 15). Du har også mulighed for at komme til en gratis og ganske uforpligtende forsamtale hvor du kan udbygge indtrykket af mig og jeg bedre kan vurdere din situation samt fortælle dig hvorledes jeg, sammen med dig, ville arbejde med din problemstilling hvis du vælger et forløb hos mig... Bedste hilsner Laila Ipsen psykolog
|
|
|
|
| |

|
Hanne Olesen Madsen siger:
15 mar 2011 | 08:21:09
Hej Karina. Jeg har stor erfaring med at arbejde med angst , frygt og bla. fødselsdepression . Mit speciale er tankefeltterapi en enkelt og let metode til at opløse angst og frygt. Når vi har været ude for en ubehagelig oplevelse eller et chock opstår der en forstyrelse i vores autonome nervesystem dette kan afhjælpes ved først en samtale hvor du kommer i kontakt med din frygt og derefter stimuleres nogle fremtestede akupunktur punkter med let "tapping" af punkterne. Det er meget normalt at din frygt bliver aktiveret nu hvor du igen er gravid - kroppen husker alt. Du er velkommen til at ringe til mig for en uforpligtene samtale 21912295 Kærlig hilsen Hanne Olesen Madsen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post quick reply:
|