• Online booking af psykolog, terapeut og coach
  • Få straks kontakt og mød i konsultationen indenfor få
    dage eller online fra din computer i løbet af få minutter
  • Ring døgnet rundt på 7877 2153
Live chat Support
Opret bruger

Ubehagelig situation

Gratis Pre-Session

Få en GRATIS Pre-Session hos nedenstående ledige terapeuter/coaches.

thumbs up
thumbs down
0
Flag as spam
Belinda siger:
22 feb 2011 | 09:40:29
hmm, hvor skal jeg begynde.. Jeg har en virkelig god ven, som jeg har kendt gennem mange år. Vi har gået i skole sammen og jeg holder virkelig meget af ham. Vi pjatter og griner og jeg har aldrig haft det så sjovt med nogen før. Jeg har altid troet at han har været lidt vild med mig, fordi han har været meget overbeskyttende hvad angår mine kærester.
Men nu kommer så problemet; jeg er i tvivl om hvor vidt han er bøsse. Mange af mine venner tror at han er, men jeg er i tvivl. Jeg ved at han har haft kvindelige kærester, men ikke ret mange og ikke ret lang tid af gangen. Jeg kan måske godt se, at han måske har nogle træk, som kan indikere at han er bøsse, men jeg er ikke sikker.. Og jeg tør ikke spørge ham i frygt for, at han bliver sur på mig. Jeg vil ikke ødelægge vores gode venskab. Hvad gør jeg??! hjælp!!

thumbs up
thumbs down
0
Nigel Lewis siger:
26 feb 2011 | 18:18:20
Belinda,
it is possible that he is gay even if he has had female lovers. He may be gay but not want to accept it. He may be fighting a lonely battle and denying his sexuality. On the other hand even the most macho men have a female side to their personality/psyche. Talking about wants and needs in a friendly relaxed way can often reveal even the deepest secrets. If your friendship is really good you can share even your deepest thoughts. Does it matter to you if he is gay? Many women find gay men to be as good friends as female friends. If it is worrying you you need to create the right atmosphere and circumstances that you can talk on a more intimate level than you have so far. Just another thought. Do you know any gay men? Often they will be able to give you an indication of whether they see your friend as being likely to be gay.

thumbs up
thumbs down
0
Flag as spam
Laila Ipsen siger:
4 mar 2011 | 21:00:46
Hej Belinda

Medmindre du selv er interesseret i et kæresteforhold til din ven så vil jeg foreslå dig blot at se tiden an og bare have det sjovt og rart med din ven. Hvis du selv bare vil have et venskab med din ven er det vel fuldstændig bedøvende ligemeget om din ven er bøsse, om han selv er klar over det, om han ikke er bøsse etc. Hvis han har lyst til at fortælle dig noget om hans seksualitet skal han han nok gøre det når han er klar til det.... Hvis du er interesseret i at blive kæreste med din ven så vil det være anbefalelsesværdigt at spille med åbne kort og fortælle ham hvordan du har det m.v.

Bedste hilsner

Laila Ipsen
psykolog
Hjem » Terapi » Ubehagelig situation » Ubehagelig situation