black-fairy siger:
20 feb 2011 | 16:41:51
Hej
Jeg er en pige på 23 år og ny på forummet, og håber jeg følger den rette procedure.

Jeg har i den senere tid (sidste 4-5 måneder) lidt af pludselig frygt.
Jeg kan have gået en hel dag og haft det sjovt med venner og veninde og måske shoppet lidt, og pludselig, så kommer der en frygt snigende. Det viser sig ved en knugende fornemmelse i brystet, kuldegysninger, gåsehud, svimmelhed, tørhed i munden, spændte muskler og en ''trang'' til at græde.
Der er ikke nogen umiddelbar årsag. og det kan komme lige pludselig. Oftest efter jeg har overstået mine pligter for dagen, og bare ser frem til en hyggelig sofa-aften foran tv'et, og BUM så slår det ned, og jeg bliver bange.
Jeg har læst om angst anfald og panik anfald, og jeg synes ikke det lyder som det, for det er ikke mere/værre end hvad jeg sagtens kan klare, men jeg synes stadig det er ret så ubehageligt at blive bange. Det føles ligesom når man fx får afvide ens kat skal aflives, eller at ens kæreste slår op pludseligt. En form for tomhed er der også. (Ingen af ovenstående ting er sket, bare eksempler)
Er der nogen der har en idé til hvad det kan være, og evt. hvad man kan gøre for at undgå den følelse?