Karsten Schiøtz siger:
21 feb 2011 | 21:39:33
Hej Millington
Godt at du er nået til det indtrængende ønske om at ville finde frem til glæden ved livet og dine relationer. Jeg kan fortælle dig, at du har det hele i dig omme bag ved de uafsluttede følelser og dertil knyttede fysiske ubehag, du har fået installeret på et tidspunkt tidligt i dit liv ( du skriver du kan huske din vrede helt tilbage fra du var en lille pige).
Min erfaring er, at du IKKE kan tale dig ud af din vrede, men du kan gøre den færdig, så den ikke opstår igen. Det er som om du har en knap der nemt aktiveres, når du (ubevidst) er i en situation der minder dig om det uafsluttede i din fortid. Din "knap" kan heldigvis opløses ved at anvende en meget enkel teknik, hvor du bliver guidet gennem at mærke din vrede indtil den ikke er der længere. Ja, det lyder måske lidt underligt, men det er en meget effektiv metode der kaldes "Core Dynamics Coaching" fra USA. Den eneste forudsæting for at kunne færdiggøre / opløse vreden er, at du kan fremkalde vreden og tillige mærke det fysiske ubehag du oplever i din krop samtidig (og min erfaring er at det er meget nemt at fremkalde). Det er heller ikke vigtigt at vide hvorfor du har denne vrede.
Jeg har rigtig gode resulatater med denne teknik også over telefonen/skype. Jeg er overbevist om, at du kan komme af med din vrede ved 2-4 sessioner over telefonen. Resultatet af dette vil være at du vil opleve det meget befriende, at du IKKE længere bliver vred over ingenting og at din kæreste vil opleve dig som den du i virkeligheden er, og den som han har oplevet i glimt og ved at han elsker.
Ved denne metode arbejdes der med energien bag følelsen, ved at mærke den i stedet for at tale om, forklare og adfærdskorrigere i forhold til den. Det er svært at forklare teknikken, men du kan få en fornemmelse af hvordan det foregår ved at læse om og se eksempel på video-sessioner her:
http://www.core-dynamics-coaching.dk/video Du kan også læse nogle klient-historier her:
http://www.core-dynamics-coaching.dk/succeshistorier Skriv eller book en gratis 15 min session, hvis du vil vide mere.......
Med venlig hilsen
Karsten Schiøtz
Core Dynamics Coach Træner
edited by Karsten Schiøtz on 21-02-2011